آیا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است

هنگامی که سطح کراتینین به درجه خاصی برسد، دیالیز برای بیماران پیشنهاد می شود که سطح کراتینین را بالا ببرند و همچنین برخی علائم مسمومیت بالینی را کاهش دهند. در حالی که نارسایی کلیه مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

حتی اگر دیالیز عوارض را برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا به دست آورد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی به بار آورند. بنابراین، دیالیز درمان مناسب برای بیماران نارسایی کلیه نیست. بدتر از همه، بیماران هنوز هم پس از متوقف شدن دیالیز و همچنین ناراحتی، یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند. اگر دیالیز را انجام ندهید، لطفا یک درمان برای جایگزینی دیالیز پیدا کنید. اگر دیالیز را در حال حاضر انجام دهید، لطفا تلاش خود را برای کاهش زمان انجام دیالیز در هر هفته و یا حتی توقف دیالیز تلاش کنید.

طب چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به منظور جلوگیری از دیالیز. علاوه بر این، یک سری درمان های طبیعی بر اساس طب چینی پیشرفت کرده است. این درمان های طبیعی عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک فرایند کامل و جامع درمان برای بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این روند درمان متشکل از درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی می باشد.

دلیل اینکه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند از سطح کراتینین بالا این است که مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، تخمیر سموم و زباله ها در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه همچنین راندمان درمان های دیگر را کاهش می دهد، به همین دلیل است که ما همیشه از اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و پس از حذف سموم و مواد زائد، بیماری به راحتی از بین می رود.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش یابد. مهمتر از همه، شما فرصتی برای اجتناب از دیالیز دارید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5863.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به کراتینین 600 آماده برای دیالیز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.